Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Rapporter visar att Antonov har rent mjöl i påsen

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Två olika granskningar av tidigare Spyker-delägaren Vladimir Antonov kan inte påvisa något som helst samröre med kriminalitet eller penningtvätt. Kommer GM nu att låta Antonov bli delägare i Saab, det är frågan?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]