Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Regeringen och GM kommer inte överens

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den svenska regeringen och Saabs ägare General Motors har inte lyckats enas om vad som ska hända med Saab. Nu har förhandlingarna brutit samman, uppger källor för Rapport.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]