Med anledning av affärerna med de båda svenska biltillverkarna Volvo och Saab i huvudrollerna åker en delegation från den svenska regeringen till Detroit för att diskuta svenskarnas framtid med ägarna Ford och GM.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld