Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Regeringen träffar Ford och GM i Detroit

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Med anledning av affärerna med de båda svenska biltillverkarna Volvo och Saab i huvudrollerna åker en delegation från den svenska regeringen till Detroit för att diskuta svenskarnas framtid med ägarna Ford och GM.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]