Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Rekordbra första halvår för Volkswagen

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det har inte gått någon nöd på Volkswagen hittills i år. Årets första sex månader blev de bästa någonsin för den tyska fordonskoncernen. Alla märken inom koncernen bidrog till att öka försäljningen rejält.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]