Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Rekordförlust för Volvo och Ford 2008

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
När Ford på torsdagen redovisade resultatet för förra årets sista kvartal var det svårt att dra på mungiporna. För både Ford och dotterbolaget Volvo PV blev det rekordförluster. Under hela 2008 förlorade Volvo 30 000 kronor per såld bil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]