Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Renault får döpa sin bil till Zoe

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Renault har fått rätten på sin sida i en udda tvist om namnet Zoe. Renault vill att deras kommande elbil ska heta Zoe men föräldrar till barn som heter Zoe Renault befarar att barnen ska bli retade.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]