Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Renault ger 20 000 för skrotbilar

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Någon allmän skrotpremie har ännu inte införts i Sverige. Men den som köper en ny Renault kan från och med nu få bra betalt för sitt skrot. Renault ger 20 000 kronor till den som skrotar en tio år gammal bil och köper en ny Renault.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]