Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Renault lanserar Wind i Gordini-utförande

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Renaults lilla udda plåtcab Wind kommer nu i ett exklusivt utförande med historiska anor. På Genèvesalongen i mars får även Wind det legendariska Gordini-namnet och den klarblå färgsättningen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]