Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Renaults vilda elkoncept kommer 2011

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ingen trodde väl riktigt att Renault menade allvar med sina märkliga konceptbilar på Frankfurtsalongen, allra minst med den utomjordingslika Twizy. Nu meddelar dock fransmännen att elkoncepten sätts i produktion. Twizy börjar byggas 2011.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]