Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Reparera Renault - kostar skjortan

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Renault Scenic är ingen märkvärdig bil. Men kamremmen tar en hel arbetsdag att byta och märkesverkstaden Bilia tar duktigt betalt för tiden. Vem tar ansvar för alla dåliga konstruktioner, undrar ägaren Tomas Larsson. Och varför tar Bilia 15 000 kronor mer än den lilla verkstaden intill?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]