Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Roewen blir hybriddriven

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska SAIC väntas lansera sin första hybrid nästa år. Det är Roewe 750, gamla Rover 75, som kommer att anpassas till mild hybriddrift. Därmed får vi snart se världens första Roewe-hybrid.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]