Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Rysk Saab-fabrik kan öppna redan i år

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Planerna på en Saab-fabrik i Ryssland är allt annat än skrinlagda. I en intervju med den ryska nyhetssajten Slon berättar Vladimir Antonov att en Saab-fabrik kan öppnas i Kaliningrad om sex till nio månader.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]