Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Så gick det för Saab och Volvo i Sverige under 2010

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Både Saab och Volvo stärkte sina försäljningssiffror på den svenska marknaden under förra året. Däremot tappade de båda svenskarna marknadsandelar. Volvo är ändå i särklass största bilmärket i Sverige.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]