Nu har Saab levt ett år utan General Motors inblandning, något de själva beskriver som ett år i frihet. På onsdag den 23 februari firas detta stort i Trollhättan men redan nu har bilder på en alldeles speciell frihets-Saab läckt ut på nätet.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld