Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-3 ePower - eldriven

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab satsar nu stenhårt på den gröna biten. I förra veckan presenterade de 9-3 som 180 hk stark miljödiesel och nu är turen kommen till 9-3 ePower - en eldriven protoyp som ska visas i Paris nästa månad.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]