Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-4X har börjat tillverkas

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har produktionen av Saabs andra modell sedan försäljningen från GM till Spyker Cars påbörjats. Vid fabriken i Mexiko har första exemplaret av crossovern 9-4X rullat av bandet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]