Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-5 Cabriolet - inte så dum

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saabs överlevnad och Saabs nya modellgeneration av 9-5 har fått märkets inbitna på topp. Här har vi Saab 9-5 som cabriolet - om fantasterna själv får välja.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]