Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-5 får nytt liv i Kina?

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vad har BAIC för planer med sitt ägande i Koenigsegg? Frågan som många ställer kanske är på väg att få sitt svar. Enligt källor som brittiska Autocar har talat med kan BAIC vara på väg att flytta produktionen av gamla 9-5 till Kina.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]