Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-5 flyttas till Kina - blir Buick

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Redan den 15 januari kan det första flyttlasset gå till Kina, ett lass som består av teknik som behövs för att tillverka nya Saab 9-5. Flera medier hänvisar till källor som säger att GM planerar att tillverka 9-5 som en ny Buick-modell.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]