Kommer du ihåg Saab 9-2X, den som egentligen var en Subaru Impreza i kamouflagekläder och blev en flopp? Nu visar det sig att GM hade, eller fortfarande har, planer på en ny ?Saabaru?, nämligen 9-6X baserad på Subaru Tribeca.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld