Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab 9-6X - ännu en Subaru-Saab

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kommer du ihåg Saab 9-2X, den som egentligen var en Subaru Impreza i kamouflagekläder och blev en flopp? Nu visar det sig att GM hade, eller fortfarande har, planer på en ny ?Saabaru?, nämligen 9-6X baserad på Subaru Tribeca.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]