Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-affären på väg att spricka?

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det senaste i affären kring Saab Automobile är att den nu kan spricka då några av de tilltänkta ägarna har tröttnat på rampljuset och därmed kan vara på väg att hoppa av.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]