Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-anställda manifesterade - läs deras brev till GM

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Flera tusen personer hade samlats utanför Saab-fabriken i Trollhättan klockan 12 i dag för att manifestera mot GM:s agerande. Därefter skickade de fyra fackklubbarna på Saab iväg ett gemensamt brev till GM, läs det här.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]