Flera tusen personer hade samlats utanför Saab-fabriken i Trollhättan klockan 12 i dag för att manifestera mot GM:s agerande. Därefter skickade de fyra fackklubbarna på Saab iväg ett gemensamt brev till GM, läs det här.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld