Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab återanställer i Trollhättan

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Omkring 40 av de 700 som fick lämna Saab i Trollhättan i våras får nu komma tillbaka. Nu skruvas produktionstakten upp en aning efter bottennivån och samtidigt förbereds för produktionen av 9-3 cabriolet och nya 9-5.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]