Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab begär förlängd rekonstruktion - ?allt går enligt planerna?

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I morgon har det passerat tre månader sedan Saab begärde och beviljades rekonstruktion. Eftersom tidsperioden är för kort har man begärt ytterligare tre månaders rekonstruktionstid. Tingsrätten ger sitt besked om fortsatt rekonstruktion först om en vecka, först vill de höra vad fordringsägarna har att säga.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]