Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab begär rekonstruktion

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt SR Ekot, som varit i kontakt med Saab, ansöker det svenska bilmärket om rekonstruktion i dag. Mer information ska komma senare under dagen via en presskonferens.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]