Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab behöver fler anställda

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det behövs ännu fler anställda hos Saab i Trollhättan. Förutom de runt 200 personer som ska anställas nu öppnar vd Jan åke Jonsson för ytterligare ett par hundra som behövs om byggtakten ska höjas.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]