Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-fabriken igång igen - nya 9-5:an först av bandet

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag startade bandet vid Saab-fabriken i Trollhättan igen efter sju veckors uppehåll. Saabs vd Jan Åke Jonsson tillsammans med Spyker Cars vd Victor Muller var närvarande då första 9-5:an av nya generationen rullade av bandet. En stor dag i Saabs historia.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]