General Motors upplevda ovilja att sälja Saab engagerar allt fler Saab-älskare runt om i världen. Förutom protestlistor ska Saab-ägare i USA och Kanada köra till GM i Detroit för att protestera utanför huvudkontoret. Liknande aktioner kommer äga rum i bland annat Englad och Holland.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld