Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-fantaster ska demonstrera utanför GM-högkvarter

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
General Motors upplevda ovilja att sälja Saab engagerar allt fler Saab-älskare runt om i världen. Förutom protestlistor ska Saab-ägare i USA och Kanada köra till GM i Detroit för att protestera utanför huvudkontoret. Liknande aktioner kommer äga rum i bland annat Englad och Holland.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]