Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

?Saab i konkurs inom några veckor?

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Branschbedömarna ger inte mycket för Saabs chanser till överlevnad. Bedömare som E24 har talat med tror att Saab-ledningen kommer att begära företaget i konkurs inom ett par veckor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]