Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-intressenter har hört av sig till regeringen

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Intresset för Saab Automobile är inte svalt. Till TT säger näringsminister Maud Olofsson att det finns intressenter som hört av sig till regeringen. Dessutom har andra intressenter hört av sig till Saab-ledningen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]