Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab jobbar med Hirsch för att höja prestandan

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nya Saab 9-5 är på väg att rulla ut i bilhallarna, men någon riktigt prestandamodell à la Viggen finns inte att skåda. Det har GM satt stopp för. Men Saab letar efter vägar att kringgå stoppet och jobbar nu med Hirsch Performance för att via återförsäljarna erbjuda prestandahöjande delar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]