Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab jubilerar med 9-3 Cabriolet Special Edition

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Året var 1983. Platsen var Frankfurts bilsalong. Bilen var Saab 900 Turbo Cabriolet och det var världspremiär. Nu, 25 år senare, visar Saab därför upp en jubileumsmodell av sin 9-3 Cabriolet på Los Angeles bilsalong den 22 november.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]