Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab kan bilda nytt bolag med Opel

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I Tyskland pågår nu diskussioner om hur man kan rädda Opel från GM som mer eller mindre ska panikrensa bland sina bilmärken. Ett nytt europeiskt bilföretag skulle kunna bildas där Saab ses som en möjlig del.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]