I går gick regeringens man inom bilindustrifrågor, Jöran Hägglund, ut och berättade att de fått en plan presenterad för sig över hur Saab-köpet ska finansieras. Tidigare saknades det en cirka miljard kronor, pengar som regeringen sade nej till, men som nu verkar komma från kinesiskt håll i stället.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld