Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab läggs ned!

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saabs ägare GM berättar via ett kort pressmeddelande att förhandlingarna med holländska Spyker Cars har kollapsat och att de nu ska avveckla Saab Automobile på ett ansvarsfullt sätt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]