Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab närmar sig tvåskift och ny modell

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab Automobile kan behöva nyanställa ett par hundra personer. Inom kort ska produktionen slå över till tvåskift och för det behövs fler anställda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]