Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab nyetablerar i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu ska det nystartade Saab ta sig an världens största bilmarknad. Saab har skrivit en avsiktsförklaring med statliga CATC för import av Saab-bilar med början i juli nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]