Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab och BMW i möjligt samarbete - Spyker bekräftar pågående samtal

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För några månader sedan började ryktena om att Saab söker samarbete med BMW ta fart. Nu bekräftar Saabs ägare Spyker Cars att diskussioner just nu förs men att de ligger lågt till dess att ett avtal nåtts.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]