Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab ska fortsätta med turbomotorer

Startad av Krister Lindholm · 2013-06-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Få andra bilmärken är så starkt förknippat med turbo som vad Saab är – och så kommer det att förbli enligt de planer Nevs, Saabs nya ägare, har.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]