Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab skapar nytt bolag med American Axle

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab har hittat en ny teknikpartner i amerikanska American Axle. Tillsammans bildar de det nya bolaget e-AAM som med Trollhättan som bas ska utveckla system för elektrisk fyrhjulsdrift.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]