Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-skuld går till Kronofogden

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt Länsstyrelsen har Saab Automobile en skuld på 111 miljoner kronor som skulle varit betald senast i går. Saab har inte betalat och därmed förbereds ett överlämnande till Kronofogden.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]