Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab-skuld nära gå till Kronofogden

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Länsstyrelsen har gett Saab Automobile till och med den 20 september på sig att betala tillbaka en skuld på 111 miljoner kronor, annars går ärendet till Kronofogden. Saab däremot anser sig inte ha någon skuld.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]