Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab stänger i Stockholm och Göteborg

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu ska hela Saab samlas under ett tak. Kontoren i Stockholm och Göteborg stängs och de anställda får flytta till Trollhättan. Allt för att stärka teamkänslan och skapa ett effektivare Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]