Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab startar om i USA

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Efter ett halvår långt stopp har Saab börjat skicka bilar till USA igen. Efter att ha varit mycket nära nollförsäljning förbereder sig de 218 Saab-handlarna på omstarten genom att sänka priserna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]