Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab till börsen redan i år

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Produktionen i Trollhättan är äntligen igång igen och nu vill Victor Muller ta nästa steg. Näst på tur för Saab står en börsnotering. Först i London och sedan eventuellt i Stockholm.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]