Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab tillbaka i Kanada - lönsamheten nära?

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab fortsätter sin väg tillbaka till mot ett normalt biltillverkarliv. Nu är det klart att Saabs bilar återigen ska säljas i Kanada, 20 återförsäljare har redan anmält intresse. Samtidigt säger Jan Åke Jonsson att företaget kan vara på grön kvist redan nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]