Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab tillhör ?friska GM?

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På söndagen fick GM sin rekonstruktionsplan godkänd i amerikansk konkursdomstol. GM kan nu delas upp i två delar - det friska, och det sjuka som ska avvecklas. Nu kommer det överraskande beskedet att Saab räknas som en del av det ?friska GM?.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]