Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab uppvaktas av samarbetspartners

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saabs verksamhet har äntligen börjat rulla igen efter ägarbytet och det ser ut att rulla allt snabbare. Enligt Victor Muller har ett antal företag visat intresse för samarbeten med Saab. Han öppnar dessutom för en flytt till Sverige.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]