Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab vill inte betala tillbaka

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under första månaden av Saab Automobiles rekonstruktion betalade Länsstyrelsen i Västra Götaland ut lönegarantin till Saabs anställda. Av de 305,5 miljonerna vill nu Länsstyrelsen att Saab betalar tillbaka 110,7 miljoner. Men Saab motsätter sig Länsstyrelsens krav.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]