Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saab vill tillbaka till Ryssland

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under GM:s ledning stoppades exporten av Saab-bilar till Ryssland och Kina. Nu siktar Saab och dess ägare Spyker på att återetablera sig på flera viktiga tillväxtmarknader.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]